עורך דין לענייני משפחה באשקלון

אם אתם מחפשים עורך דין לענייני משפחה באשקלון כדאי שתכירו את משרדה על עורכת הדין לימור אביטן, המתמחה בכל הקשור לדיני משפחה, גירושין והליכי גישור בין בני זוג. לאורך השנים ליווה משרדה של עו"ד אביטן לקוחות רבים וסייע להם להשיג את מטרותיהם באופן מושכל ונבון.

ליווי אישי וקרוב

במשרדה של עוה"ד לימור אביטן דוגלים בליווי קרוב ואישי שלכם מוך הבנת מורכבותם ורגישותם של עניינים משפטיים הנוגעים לתא המשפחתי. למרבה הצער, פעמים רבות מחלוקות אלו מאיימות על שלמות התא המשפחתי ובפרט על הילדים, מה שמוסיף למצוקה ולסערה בתקופה זו. על כן, ישנה חשיבות רבה לקבלת ליווי השם בראש מעייניו את מזעור הנזקים תוך היכרות קרובה וטובה עמכם ועם מצבכם המשפחתי. זכרו כי עורך דין לענייני משפחה אשקלון הזמין לענות לקריאות ולשאלות שלכם, ולהסביר לכם על צעדים נדרשים ואפשריים, יכול לסייע מאוד בהרגעה ובנקיטת פעולות באופן מושכל ולא "מהבטן".

למעוניינים בגישור

כל עורך דין מקצועי, מנוסה והגון לדיני משפחה יוכל לומר לכם כי פנייה לגישור היא הדרך המומלצת לפתרון מחלוקות משפטיות הנוגעות לתא המשפחתי. דברים אלו נכונים לגבי ההסכמי ממון או חיים משותפים שבהם מתגלעים חילוקי דעות והתלבטויות, ובוודאי כאשר מדובר בצעידה לעבר הסכם גירושין.  עורכת הדין לימור אביטן מחזיקה בהכשרה, הסמכה ומומחיות בביצוע הליכי גישור מול זוגות ובגירושין, וביכולתה לסייע לכם להגיע להסכם הוגן המתחשב בצרכי שני הצדדים. לשאלות וקביעת פגישה פנו אליה בטלפון 050-830-3067