עורכת דין לענייני משפחה בתל אביב

לאורך השנים נדרשים אנשים לשירותיו של עורך דין לענייני משפחה בתל אביב, בין אם מדובר בחילוקי דעות לגבי ירושה, בהליכי גישור, בגירושין או בחתימה על הסכמים שונים. לימור אביטן הינה עורכת דין לענייני משפחה בתל אביב בעלת מומחיות בגירושין ובהליכי גישור בין זוגות, הדוגלת בליווי קרוב ואמפתי של לקוחותיה ובחתירה למזעור הנזקים עבור כל המעורבים.

כיצד לאתר עורך דין לענייני משפחה בעיר

מטבע הדברים, יש לא מעט עורכי דין לענייני משפחה בתל אביב המציעים את שירותיהם לקהל הרחב. כך תאתרו מביניהם בעלי מקצוע טובים וראויים המתאימים לצרכיכם:

  • המלצות – אין זה סוד שבתל אביב קיים שיעור גירושין מהגבוהים בארץ ולכן סביר להניח שלא תתקשו למצוא חבר או מכר שימליץ לכם על עורך דין המתמחה בתחום. יחד עם זאת, הקפידו לשאול אותו מהיכן נובעת המלצתו: האם היא קשורה לעלויות ההליך? לליווי הרצוף והאישי שקיבל? לתוצאות שהצליח להשיג?
  • באינטרנט – כמעט כל עורך דין לדיני משפחה בתל אביב מחזיק אתר אינטרנט שבו ניתן להתרשם מפועלו, ניסיונו והתמחותו. כדאי להיכנס למספר אתרים כדי להתרשם מהנתונים ולקרוא מספר מאמרים שפורסמו על ידי בעל המקצוע. לעיתים קרובות ניתן לקרוא בהם בין השורות ולהבין מהי גישתו המקצועית של עורך הדין כלפי בעיות משפטיות בתא המשפחתי. למשל, יש הנוטים לנהוג בנוקשות רבה ובדורסנות כלפי הצד השני, יש הנוטים להליכים ארוכים מאוד שמתפרשים על פני חודשים ושנים, ויש המעדיפים בראש ובראשונה גישור והגעה להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט.

לשיחה ראשונה עם עורכת הדין לימור אביטן ולקביעת פגישה עימה במשרדה שבתל אביב,
התקשרו כעת לטלפון 050-830-3067