עורך דין גירושין באשדוד למשמורת והסדרי ראיה

משמורת והסדרי ראיה מהווים אבן יסוד לניהול החיים שלאחר הגירושין, ובפרט לקשר שבין ההורה שאינו משמורן לבין ילדיו. אל ההחלטות בנושאים אלו עדיף להגיע ביחד ובדרך של שיתוף וגישור מאשר דרך בית המשפט, וזאת בעזרת עורך דין גירושין באשדוד או בסמוך לאזור מגוריכם.

קביעת המשמורת

חשוב לדעת כי בישראל עדיין קיים חוק חזקת הגיל הרך אשר קובע כי במידה ואין הסכמות אחרות תהיה המשמורת על הילדים של האם עד הגיעם לגיל 6. מכאן ייגזרו הסדרי ראיה עבור האב שיכולים להיות מקובלים או מורחבים. יד עם זאת, בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים בגישת בתי המשפט שאמנם מחויבים לפעול על פי חוק אך כבר אינם קובעים משמורת לאם באופן אוטומאטי, כך שכיום כל מקרה נבחן לגופו. בעיקרון, במידה שאין בעיות תפקוד הוריות ואחרות ברמה משמעותית מצד האם, הרי שהמשמורת תיקבע לה. באם מדובר בילדים מעל גיל 6 ועד גיל 18, גם כאן במרבית המקרים תיקבע המשמורת לאם והסדרי הראיה לאב, אך במידה שהדברים מגיעים אל בית המשפט הרי שהקביעה עשויה להסתמך על תסקיר פקידת סעד וכן על רצונו של הילד. על כל פנים השיקול המנחה במקרים אלו הוא טובתם של הילדים.

למידע נוסף על הליכי גישור בענייני משמורת, הסדרי ראיה ותחומים נוספים הקשורים לגירושין, ולקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן, התקשרו 050-830-3067