עורך דין גירושין בבאר שבע לקביעת הסדרי ראיה

את הסדרי הראיה ניתן לקבוע בשתי דרכים, וזאת בדומה לכלל ההיבטים הקשורים בגירושין: הראשונה היא בדרך של תביעה והשנייה היא בהליכי גישור המבוצעים באמצעות עורך דין גירושין בבאר שבע או בעיר סמוכה למקום מגוריכם.

מהם הסדרי הראיה המקובלים כיום

עו"ד גירושין בבאר שבע יוכל להסביר לכם שהסדרי הראיה המקובלים כיום כוללים בעיקרון שני ביקורים של ההורה שאינו משמורן בימים שבאמצע השבוע, המתקיימים בשעות אחה"צ. מדובר בימים ושעות שנקבעו מראש וחוזרים על עצמם לאורך השנה במטרה שהילדים יזכו לסדר יום ברור. יש לציין כי הביקור אינו צריך להתבצע בבית של ההורה המשמורן אלא מחוצה לו, בין אם מדובר ביציאה לבילוי או לביתו של ההורה השני, אך בסיום השעות יש להחזיר את הילד לבית המשמורן. יחד עם זאת, ניתן גם להגיע להסכמה שבימי בית ספר הילדים יישארו ללון בביתו של ההורה שאינו משמורן, והוא שאחראי על הגעתם לבית הספר. מעבר לכך, בסופי השבוע מתחלקים ההורים באופן שווה, סופ"ש אחרי סופ"ש, ובאופן דומה קיימת חלוקה של חגים ושל החופש גדול. עוד נקודה חשובה היא שבמידה שההורה המשמורן אינו מאפשר לסבים מהצד השני לראות את נכדיהם, ניתן בהחלט לפנות אל עורך דין לענייני גירושין בבאר שבע, על מנת שיפנה לבית המשפט וישיג הסדרי ראיה לסבים.

על כל פנים, תמיד מומלץ ועדיף להגיע להסכמות אודות הסדרי הראיה באופן תרבותי דרך הליכי גישור המנוהלים על ידי עוד גירושין בבאר שבע. למידע נוסף בנושא, למענה על שאלות ולקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן, התקשרו כעת לטלפון 050-830-3067