עורכי דין לדיני משפחה בתל אביב – שאלת העלות

בתל אביב וסביבותיה חיים למעלה ממיליון איש ולמעשה מדובר באזור המאוכלס ביותר בישראל. לכן, לא קשה למצוא עורכי דין לדיני משפחה בתל אביב הפועלים דרך משרדים גדולים וקטנים, הנבדלים זה מזה בניסיונם, בוותק, במומחיות הספציפית וגם בעלויות הנדרשות על ידיהם. אכן, כאשר פונים אל עורך דין דיני משפחה בתל אביב לא ניתן להימנע משאלת המחיר ובהחלט שווה לבדוק את הנושא.

כמה עולים שירותי עורך דין?

יש להבין כי עו"ד דיני משפחה בתל אביב עשוי לספק את שירותיו במגוון רחב של תחומים, החל בגירושין ועד לעריכת הסכמי חיים משותפים. מאחר שהליכים אלו שונים מאוד מבחינת הזמן, ההשקעה והצעדים הנדרשים ממשרדו של עורך הדין – יהיו העלויות שונות מאוד. בנוסף, אין בנמצא מחירון אחיד המחייב את עורכי הדין ולכן כל משרד יכול לגבות שכר טרחה כראות עיניו, בעוד שכל לקוח יכול להעדיף משרד זה או אחר גם לפי השיקול הכלכלי. עוד חשוב לדעת כי לעיתים לשכר הטרחה מצטרפות עלויות כגון עבור פתיחת תיק גירושין, אשר בדרך כלל מצטרפות למאות או אלפי שקלים בודדים.

הבדלים בין משרדים

כאמור, כל עורך דין משפחה בתל אביב עשוי לגבות מחיר שונה ולכן כדאי לבצע סקר מקדים. באופן כללי, ככל שמשרדו גדול וותיק, בעל שם ומוניטין, יהיו העלויות גבוהות יחסית לממוצע בשוק. יחד עם זאת, אין בכך לומר שהשירות הניתן על ידיו הוא הטוב ביותר. לכן, ההמלצה היא לבחון מספר הצעות של משרדים שונים ולמצוא את איזון בין שכר טרחה הוגן וסביר לבין מומחיות וניסיון מוכח בתחום הרלוונטי עבורכם.

למענה על שאלות בנושא, לשיחה עם עורכת הדין לימור אביטן ולקביעת פגישה עימה,
צרו קשר דרך האתר או התקשרו לטלפון 050-830-3067