עורך דין ו – מגשר גירושין

  • Category

עורך דין ו – מגשר גירושין

מתי פונים אל עורך דין ומגשר גירושין?
עורך דין ומגשר גירושין הוא על פי רוב מי שסיים את חוק לימודיו והחליט להתמחות בתחום דיני המשפחה, ולאורך השנים עבר הכשרות, השתלמויות והסמכות מטעם לשכת עורכי הדין בישראל על מנת לעסוק כמגשר. לבעל מקצוע מיומן זה מומלץ לפנות לא רק עם פתיחתם של הליכי גירושין אלא גם בתקופה שלאחר מכן כאשר מתגלעות מחלוקות.

אילו מחלוקות עלולות להתעורר?

לכאורה, עם תום הליכי הגירושין הדברים ידועים וחתומים: האב והאם יודעים אילו מזונות משולמים כל חודש, לשניהם ברורים הסדרי הראייה על הימים והשעות הכרוכים בהם, חלוקת הרכוש סוכמה ולובנה בהסכם הגירושין או נקבעה על ידי השופט, וכדומה. ואולם, החיים ממשיכים לזרום ולהביא עימם שינויים שקשה לצפות. כך לדוגמא, האם שנקבעה כמשמורנית עשויה לרצות לעקור ממקום מגוריה ולעבור לעיר אחרת השוכנת מספר שעות נסיעה ממקום מגוריו של האב. זאת מפני שהיא מעוניינת לפתוח דף חדש, מפני שהוצעה לה עבודה באותו המקום, בגלל שמשפחתה המורחבת מתגוררת בעיר, או מכל סיבה אחרת. אין ספק שכוונותיה הטובות עלולה להיות השפעה שלילית על האב וקשריו עם הילדים.

מה עושים במקרים כאלו?

אותן בעיות עלולות להתעורר גם לגבי הסוגיות האחרות שתוארו לעיל, למשל עקב פיטורין, מחלה, צורך מיוחד שהתעורר אצל אחד הילדים, קבלת ירושה על ידי האם, מחלוקות הנוגעות לעניינים דתיים, חינוכיים ואחרים. במקרים אלו, במקום לפנות בתביעות לבית המשפט או לבית הדין הרבני, מומלץ להתקשר עם עורך דין ומגשר גירושין שיסייע להגיע להסכמות מקובלות על כל הצדדים בדרך הנוחה והקלה ביותר שאפשר.

אם נתקלתם בבעיה דומה הנכם מוזמנים לפנות אל עורכת הדין ומגשרת לימור אביטן בטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

התקשר עכשיו