עורך דין לענייני גירושין במרכז

לפני שרצים לחפש עורך דין גירושין במרכז שינהל עבורכם מלחמת חורמה בבן הזוג, כדאי לקחת שאיפה עמוקה ולהירגע. ייתכן שחברות סיפרו לך שתוכלי להוציא המון כסף, ויכול להיות שחברים הפחידו אותך ואמרו שחובה לרוץ לבית דין רבני, ועכשיו! ואולם, אין להיחפז שכן לכל צעד או החלטה עשויות להיות השלכות מורכבות שלא בהכרח התכוונתם אליהן.

אז מה לעשות?

אחד הדברים שהכי חשוב להבין בשלב זה הוא אם ישנו סיכוי כלשהו להידברות עם בן הזוג. הכוונה איננה שתשבו לשיחת נפש, אלא להידברות עם מתווך שייפגש עם כל אחד מכם בנפרד. במידה שהסיכוי קיים מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני גירושין במרכז שמתמחה בהליכי גישור בין זוגות. עורך הדין יוכל להסביר לכם שגירושין אינם נעימים לאף אחד אך הם לא חייבים להיות מלחמת חורמה שבה כל אחד שולף את הציפורניים. אגב, יכול להיות שזה בדיוק מה שהייתם רוצים עכשיו, לפגוע באדם שאכזב והכאיב לכם, אך הבעיה היא שהדברים יכולים גם לחזור אליכם. ולא רק אליכם: האווירה הקשה בוודאי תגיע גם אל הילדים. בתהליך גישור ניתן להגיע להסכמות אפילו מבלי לראות אחד את השנייה באמצעות פגישות אישיות עם עורכת הדין וללבן את כל הנושאים שעל הפרק. כך תחסכו לעצמכם ולילדיכם ימים קשים ועל הדרך גם לא מעט כסף.

למידע נוסף על תהליך הגישור, למענה על שאלות ולקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן, התקשרו לטלפונים לטלפונים 050-830-3067