עורך דין לענייני משפחה באשדוד – במה הוא עוסק?

התא המשפחתי הוא מקור לסיפוק, הצלחה, אהבה והתפתחות אך גם לחיכוכים וחילוקי דעות העלולים להגיע עד כדי משברים של ממש. על כן, כאשר מתגלעים חילוקי דעות או סכסוכים בתא המשפחתי הם מערבים לא מעט אמוציות ומחייבים התנהלות רגישה. בשעה זו יש לפנות אל עורך דין לענייני משפחה באשדוד או בכל עיר הסמוכה לאזור מגוריכם. במה עוסק בדיוק עורך הדין? על כך בשורות הבאות.

הסכמי ממון כדוגמא

עו"ד לענייני משפחה הוא מי שמתמחה באופן ספציפי בקבוצת דינים הקרויה דיני משפחה, שעל פי רוב מטופלת על ידי בתי משפט לענייני משפחה ולעיתים גם בערכאות נוספות. דינים אלו עוסקים למשל בכל הקשור להסכמי ממון שנועדו לעגן את האופן שבו יחולק הרכוש בין בני הזוג במקרה של גירושין. כלומר, לקבוע איזה רכוש לא יחולק כלל מפני שהוא שייך לבן הזוג שהביא אותו למערכת היחסים, ולגבי הרכוש המשותף – איזה שיעור יקבל כל אחד מהנפרדים. אמנם, לעיתים עולה החשש מפני הכנסת הסכם משפטי אל תוך מערכת יחסים המבוססת על רגשות חיבה ואמון, האמורה להישאר טובה ומוצלחת. ואולם, פעמים רבות דווקא ההסכם הוא שמאפשר לנהל את הזוגיות על מי מנוחות, ובעיקר אם אחד הצדדים הביא עימו רכוש או ממון רב יחסית.

טיפול במגוון תחומים נוספים

מלבד בהסכמי ממון, עורך דין לענייני משפחה באשדוד יכול לטפל בעוד מגוון תחומים כגון הסדרי ראיה, מזונות, הסכמי גירושין, משמורת, כתובה וגט, צוואות, ירושות וכדומה. לקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן, לשיחה ראשונה ולמענה על שאלות בוערות, התקשרו כעת לטלפון 050-830-3067