עורך דין משפחה באשדוד עבור ידועים בציבור

בעשורים האחרונים אנו עדים ליותר ויותר ישראלים שבוחרים שלא להינשא עקב סיבות מגוונות. חלקם בוחרים באפשרות זו עקב גישתם הדתית, אחרים בשל בעיות בירוקרטיות והלכתיות, ועוד. חשוב לדעת כי החוק בישראל מגן על זכויותיהם של "ידועים בציבור" אך לעיתים גם מתעוררות לגביהן מחלוקות מהותיות.

מהם ידועים בציבור?

עורך דין משפחה באשדוד ובכל עיר אחרת יוכל לספר לכם שההגדרה המשפטית המקובלת עבור ידועים בציבור היא של בני זוג אשר מתגוררים יחדיו ומנהלים משק בית משותף. בעיקרון, זוגות העומדים בהגדרת ידועים בציבור זכאים לאותן הזכויות של זוגות נשואים. ואולם, קיימים מספר הבדלים בין המקרים שלעיתים עלולים להוביל גם לתסבוכות משפטיות ולמחלוקות כאובות. מסיבה זו חשוב מאוד לעגן יחסים של ידועים בציבור בעזרת עורך דין דיני משפחה באשדוד אשר יעזור באיסופם של הנתונים המהותיים, ויציגם בבית המשפט ומול ערכאות נוספות בהתאם למטרותיו של הלקוח. מעבר לכך, קיימים הסכמים שבהחלט עשויים לסייע ולהקל בעיגון הזכויות, כגון הסכם הורים ידועים בציבור של ילדים משותפים, הסכם רכוש וממון, הסכם משק בית משותף וחיים משותפים, צוואות בין ידועים בציבור, מזונות לילדיהם, משמורות לאחר פרידה, ועוד.

פנו למומחה בתחום

אם אתם מעוניינים בליווי משפטי עבור סוגיות הקשורות לידועים בציבור פנו אל עורך דין לדיני משפחה באשדוד בעל ניסיון ומומחיות ספציפית בתחום. לשיחה ראשונה, מענה על שאלות וקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן, התקשרו לטלפון 050-830-3067