הסכם ממון? פנו אל עורך דין משפחה באשקלון

חושבים לעגן את אופן חלוקת הרכוש עם הסכם ממון? מחפשים עורך דין משפחה באשקלון על מנת לסייע בעריכתו? אם כן, כדאי שתדעו כמה דברים חשובים על ההסכם ונחיצותו.

מה יקרה בלי הסכם ממון

עורך דין דיני משפחה באשקלון יוכל לספר לכם שללא הסכם ממון, בעת גירושין ייכנס לתוקף חוק יחסי הממון. חוק זה משנת 1974 קובע כי לאחר הגירושין יחולקו הנכסים והרכוש שווה בשווה בין הגבר והאישה, ואין זה משנה לצורך העניין מי הביא משכורת גבוהה יותר, מי עמל יותר על גידול הילדים, וכדומה. הכוונה היא לרכוש שנצבר כל עוד היו השניים נשואים ולא לרכוש שהיה קיים עוד לפני החתונה, אם כי ישנן פסיקות המתייחסות גם לרכוש זה ומחלקות אותו בין השניים. על כן, בהיעדר הסכם ממון תקף תבוצע חלוקה של שווה בשווה ומכאן ניתן להבין כי ההסכם שגובר על החוק הוא האפשרות היחידה לבחור באופן חלוקה שונה.

מה כולל הסכם הממון

הסכם ממון מתייחס לשורה ארוכה של נכסים משותפים כגון קרנות השתלמות, פנסיה, זכויות סוציאליות, פיצויי פיטורין, פוטנציאל השתכרות, נכסי קריירה ומוניטין, תכולת דירה, דירות, כספים, הלוואות וחובות, וחפצי אומנות. לעומת זאת, הוא אינו כולל גמלאות הניתנות למי מבני הזוג עקב נזקי גוף או מוות, נכסים שקיבל בירושה או במתנה, וכמו חוק יחסי הממון – גם אינו כולל נכסים שכל צד צבר בתקופה שלפני הנישואין.

לפרטים נוספים על הסכמי ממון ולקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן, התקשרו כעת לטלפון 050-830-3067