עורך דין מומלץ לדיני משפחה

  • Category

עורך דין מומלץ לדיני משפחה

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בתחום הסיוע המשפטי קיימת חשיבות רבה להמלצות שניתנות על ידי חברים, מכרים ובני משפחה שנעזרו בשירותיו של עורך דין מסוים. ואולם, לפני שאתם ממהרים לפנות אל עורך דין משפחה מומלץ ולעבוד איתו כדאי שתדעו מה לשאול ולברר אצל המכרים.

 מדוע ממליצים על עורך הדין?

ראשית, כאשר אתם פונים אל חבר או מכר כדי שיספר לכם על עורך דין מומלץ לדיני משפחה, חשוב להבין מדוע בדיוק ניתנת ההמלצה. האם מדובר למשל בעלויות נוחות לכיסו של החבר גם אם באו על חשבון מקצועיותו של עורך הדין או רמת הזמינות שלו? האם מדובר בהתייחסות נוקשה ונחרצת כלפי בן זוג לשעבר, אשר עלתה בקנה אחד עם תחושות פגיעה וכעס של החבר? או אולי להיפך – ההמלצה ניתנת מפני שעורך הדין השכיל למצוא את הדרך לגשר על הפערים עם בן הזוג או בני משפחה, ולהביא את הצדדים להסכם מקובל והוגן שחסך להם ממון נכבד ונזקים. מאידך, ייתכן שההמלצה נוגעת למקצועיות רבה של עורך הדין שהצליח להתגבר על מכשול משפטי לא פשוט באופן יצירתי, וייתכן שהיא ניתנת לאור הליווי האישי, הקרוב והרגיש שהתקבל מעורך הדין ומצוות משרדו.

 האם עורך הדין מתאים עבורכם?

לאחר שהבנתם את הסיבות למתן ההמלצות, עליכם להבין אם הן עולות בקנה אחד עם המצב המסוים, הצרכים והמטרות שלכם. בפרט חשוב לוודא כי ניתן שירות באותה רמה של זמינות ומקצועיות גם עבור הנושא המעסיק אתכם ושעורך הדין אכן בקיא בו. לדוגמא, ישנם עורכי דין לענייני משפחה בעלי בקיאות וניסיון רב יותר בתחומי ירושות וצוואות, אימוץ ילדים, מעמד אישי, גירושין, גישור בין זוגות וכדומה.

 לימור אביטן היא עורכת דין לענייני משפחה שזכתה לאורך השנים להמלצות רבות ואף הופיעה לא פעם באמצעי התקשורת.
לשיחה ראשונה עימה ולקביעת פגישה התקשרו לטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

התקשר עכשיו