מיהם עורכי דין לענייני משפחה הטובים ביותר?

  • Category

מיהם עורכי דין לענייני משפחה הטובים ביותר?

סכסוכים ומחלוקות בתא המשפחתי אינם עניין של מה בכך ולא פעם מחייבים סיוע משפטי הניתן באופן מקצועי ורגיש. על כן, אנשים רבים מעוניינים לקבל שירות מטעם עורכי דין משפחה הטובים ביותר ורוצים לדעת כיצד למצוא אותם. לאור ניסיון רב בייצוג לקוחות והופעות מרובות בתקשורת, ניתן בהחלט לומר כי לימור אביטן נמנית על עורכי דין לענייני משפחה הטובים ביותר כיום בישראל. הנכם מוזמנים לפנות אליה כעת כדי לקבל מענה לשאלות ולקבוע פגישת ייעוץ והיכרות ראשונה.

מה הופך עורך דין משפחה למצטיין

אחד ההיבטים החשובים ביותר בהתנהלותו המקצועית של עורך דין לענייני משפחה הוא הרגישות למצבו של הלקוח. כלומר, עורך הדין יודע היטב כי במצבים משפחתיים מורכבים נמצא הלקוח במצב נפשי סוער, שמחשבותיו יכולות לרוץ לאלף כיוונים בו זמנית ושהוא עשוי לחוש בכעסים, תסכול, אשמה, זעם, רצון לנקום וכדומה. מתפקידו של עורך הדין להיות משענת איתנה בתקופה זו מהבחינה המשפטית, תוך שהוא רואה את התמונה המלאה באופן אובייקטיבי שאינו מונע מרגש. זוהי הדרך הנכונה להתוות אסטרטגיה אפקטיבית שאינה גורמת נזקים או צער מיותר למעורבים ובתוך כך משיגה את המטרות הרצויות. יתר על כן, עורך דין טוב הוא זה שזמין בכל עת עבור הלקוח ומוכן בכל עת לענות לקריאותיו, לשאלות והתלבטויות, ולהסביר לו באופן ברור ומרגיע את הצעדים הבאים ומשמעותם.

לדעת גם להסיר את הכפפות

לצד הרגישות, עורך דין טוב גם יודע לזהות מתי לא ניתן להימנע מצעדים אסרטיביים ונחרצים מול הצד השני, לאחר שמוצו האפשרויות האחרות. במקרה זה, עורך הדין יסיר את הכפפות ויפעל במלוא הכלים כדי לעגן ולהבטיח את זכויותיו של הלקוח, בין אם מדובר בהגשת תביעות או בבקשות להוצאת צווים.

לפרטים נוספים, למענה על שאלות ולקביעת פגישה עם עורכת הדין לימור אביטן
התקשרו כעת לטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

התקשר עכשיו