עורך דין לענייני גירושין

  • Category

עורך דין לענייני גירושין

שירותיו של עורך דין בענייני גירושין נדרשים כבר מתחיל ההליכים ולעיתים גם לאחר שהם מסתיימים. בשורות הבאות נבחן מספר מקרים שבהם חשוב לקבל סיוע וליווי משפטי.

כבר בהתחלה

אם אתם שוקלים לפרק את החבילה ועדיין לא ברור לכם באיזו דרך לנקוט, פגישה עם עורכת דין בענייני גירושין יכולה לעזור מאוד בהבנת המקום שבו אתם עומדים והצעדים הפתוחים בפניכם. כלומר, במקום להיסחף לדמיונות משוללי מציאות אודות מה שתוכלו להשיג או להפסיד, שיחה ראשונה עם עורכת הדין תוכל להרגיע ולהציב אתכם עם הרגליים על הקרקע.

בהליכים עצמם

עורך דין בענייני גירושין יוכל ללוות אתכם בכל דרך בה תבחרו, בין אם מדובר בהגשת תביעות או בגישור. במקרה של תביעה, עורך הדין יתווה את האסטרטגיה הנכונה והטובה ביותר, יסביר לכם על הצעדים ומשמעותם, ויפעל להשגת ולמיצוי הזכויות שלכם תוך מזעור נזקים. מצד שני, אם תבחרו בהליך גישור עורכת דין בענייני גירושין תלווה אתכם בדרך להשגת הסכמות והבנות במכלול ההיבטים – הגירושין עצמם, משמורת, הסדרי ראיה, מזונות, חלוקת הרכוש וכדומה.

לאחר הגירושין

גם לאחר הגירושין עשויות להתעורר מחלוקות, אי הסכמות ואף בעיות חמורות יותר. דוגמא לכך מהווה הפרה של הסדרי הראיה על ידי אחד הצדדים, אשר משפיעה באופן מהותי הן על הילדים והן על ההורה השני. במקרים אלו תוכל עורכת דין בענייני גירושין לפנות אל בית דין רבני או בית המשפט על מנת שיקבע סנקציות כספיות או אחרות על ההורה שמפר את הסדרי הראיה. דברים אלו נכונים לגבי כל הסעיפים שעליהם הוסכם בהסכם הגירושין או שקבעה הערכאה השיפוטית.

 

לשיחה עם עורכת דין בענייני גירושין לימור אביטן ולקביעת פגישה עימה,
צרו קשר דרך האתר או התקשרו לטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

התקשר עכשיו