עורכי דין מובילים דיני משפחה

  • Category

עורכי דין מובילים דיני משפחה

כאשר נזקקים לעורך דין מעוניינים כמובן לקבל את השירו הטוב ביותר והדבר נכון גם בכל הקשור לדיני משפחה. בישראל פועלים מאות רבים של משרדים המתמחים בענף משפטי זה וחלקם נחשבים בתור משרדי עורכי דין מובילים לדיני משפחה. אחד מהם הוא משרדה של עורכת הדין לימור אביטן, בעלת מומחיות מעמיקה בכל הקשור לגירושין והליכי גישור.

כיצד תזהו משרד מוביל לדיני משפחה

עורכי דין לענייני משפחה מובילים יעמדו במספר קריטריונים בסיסיים:

  • הופעות בתקשורת – עורכי דין משפחה מובילים מופיעים מעת לעת באמצעי התקשורת, כגון בתוכניות הבוקר שעוסקות בעניינים משפחתיים ומשפטיים.
  • גישה מקצועיתעורכי דין לענייני משפחה מובילים זוכים למוניטין עקב יכולתם להגיע לתוצאות מיטביות עבור לקוחותיהם. הדבר נובע מגישה מקצועית נבונה ונכונה ומהיכרות מעמיקה עם הדרכים והאפשרויות למיצוי הזכויות ולמזעור הנזקים למעורבים. חשוב להדגיש כי הצלחה בתחום דיני המשפחה, ובגירושין בפרט, איננה נמדדת דווקא במאות שקלים לכאן או לכאן בדמי המזונות, אלא ביכולת לצאת מהתהליך עם נזקים קטנים ככל האפשר, לצד כמובן הבטחת הפן הכלכלי והזכויות בכללותן.
  • ליווי קרוב – זוהי נקודה שראוי להתעכב עליה מאחר שישנם עורכי דין מובילים לדיני משפחה שמנהלים משרדים גדולים אך למעשה מטפלים רק בתיקים "השמנים". במקרים האחרים מטפלים עורכי דין זוטרים ואפילו מתמחים כך שההגדרה "עורך דין מוביל" לא ממש תופסת.

 

לימור אביטן היא עורכת דין מובילה לדיני משפחה הדוגלת בליווי קרוב ואישי של לקוחותיה, ללא פשרות.
לשיחה עימה ולקביעת פגישה התקשרו כעת לטלפונים 052-5564433.

 

התקשר עכשיו