עורך דין גירושין בדרום

גירושין הינו תהליך משפטי סבוך ומורכב החובה בקרבו מחלוקות רגשיות, משפחתיות, רכוש וכספים, אך מעל לכל ילדים משותפים.
כל צד מבני הזוג רוצה לסיים את הקשר הזוגי במהירות האפשרית, כשאמתחתו בסיס כלכלי איתן לצד חוזק רגשי ואישי כך שיוכל לפתוח פרק חדש בחייו. גישור בגירושין ו/ או הסכם גירושים, המנוהל ע"י עורך דין גירושין, הינם פתרון יצירתי יעיל המאפשר לבני הזוג התגרש ולהישאר הורים, למנוע מצב בו הליך הגירושין יהיה כרוך ברגשות קשים, משקעים שליליים והתנגחויות מיותרות אשר פוגעים בכל הנוגעים בגירושין ובילדים במיוחד.
הסכם גירושין בגישור מאפשר לשני בני הזוג להיפרד בדרכי נועם והסכמה הדדית ללא תחושת החמצה או פגיעה בזכויותיהם החוקיות.

עורכת דין לימור אביטן 
עו"ד לימור אביטן הינה מגשרת מוסמכת בעלת ותק וניסיון רב בניהול תיקי גירושין, מאופיינת ע"י לקוחותיה כבעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה ואמפטיה רבה, מתוך ההבנה כי לקוח שמתחיל תהליך גירושין נמצא בעיצומה של סערת רגשות כואבת, מתקשה לפעול באופן שקול ולכן זקוק לקשר ולליווי אישי של עורך הדין, בייצוג בבתי המשפט ובהתמודדות הקשה שמעבר לכך וזאת על מנת להגיע לפתרון היעיל והמיטבי עבור הלקוח.
עורכת דין לימור אביטן תנהל הליך גירושין מוקפד תוך הפגנת בקיאות מעמיקה לרזי דיני הגירושין, מיומנות לניהול הסכמי גירושין וגישור מקצועיים, וניהול התדיינות משפטית הן בבית המשפט לדיני משפחה והן בבית הדין הרבני.

עו"ד לימור אביטן, ייעוץ וייצוג תיקי גירושין ומתן שירותי משפט במגוון נושאים הכרוכים בגירושין ובהם:
·  גירושין וגט
· הסכמים: הסכמי גירושין, הסכמי רכוש וממון, הסכמי ידועים בציבור וכד'
· מזונות ילדים ואישה
· משמורת, הסדרי ראיה, לרבות הסדרי ראיה לנכדים
· אבהות, אפוטרופסות, בדיקת רקמות
· חלוקת רכוש משותף
· גישור מקצועי בין בני זוג
· גירושין וכתובה בבית הדין הרבני, מעוכבות גט
· דיני הידועים בציבור
· עיזבונות, ירושות וצוואות
· אלימות במשפחה, צווי הגנה
· ייעוץ וליטיגציה מקצועית בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני

שרות משפטי מקצועי ואישי
עורכת דין לימור אביטן, תלווה את הלקוח לאורך כל תביעת הגירושין, צעד-צעד, החל מבחירת בית המשפט המועדף והנכון לתיק הנדון (בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה), איסוף מסמכים וראיות וכל פרט נוסף הקשור ורלוונטי לתיק, תוך גיוס מלוא המשאבים למען הלקוח ויקיריו, מיצוי ומימוש כל הזכויות החוקיות, מתוך הבנה מעמיקה בכל המרכיבים המשפטיים ומחויבות ערכית וחברתית.

גישור בגירושין
עורכת דין לימור אביטן הינה מגשרת מוסמכת המנהלת הליך גישור משפחתי מקצועי אשר נועד להפחית את העוינות ותחושות הכעס המלוות את הצדדים בשלבי הגירושין, ובכלל זה ניהול הליך גישור במקרים בהם ישנו סיכוי להניב שלום בית.
במהלך הגישור שני בני הזוג משתתפים באופן פעיל בקבלת ההחלטות, ויכולים להגיע לפתרונות המותאמים להם, תוך שימת דגש על הרצוי לכל אחד מהצדדים. הליך גישור מקצועי ומיומן, אשר מונחה ומנוהל בידיי עורך דין גירושין מוסמך לגישור זוגי, מניב הסכם גירושין משותף ומוסכם על כולם מחוץ לכתלי בית המשפט – פתרון מהיר ויעיל לסכסוך, תוך חיסכון עצום במשאבי כסף וזמן יקר. חשוב להדגיש כי הצלחת הליך הגישור מחייבת את כל הצדדים במאמץ אמיתי וכנה במישור המשפטי והאישי כאחד במטרה להבטיח כי התוצאה תהיה מהימנה ולאורך זמן.

עורכת דין לימור אביטן, עברה השתלמויות רבות ומקצועיות בתחום והינה בעלת ניסיון רב ופרקטיקה עשירה בניהול תיקי גירושין וליטיגציה מקצועית בכל ערכאות המשפט, תוך הפגנת הכרות מעמיקה והבנה גדולה להשקפת עולמה של כל ערכאה.

עורכת דין לימור אביטן חרטה על דגלה מדדי שירות אישי מכוון לקוח המושתת על מצוינות וחדשנות, יושרה, שקיפות, אמינות, הגינות והקפדה על כללי אתיקה בכל פועלם.

נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.