חשוב לפנות לעורך דין לענייני מזונות – בעיקר בתל אביב

אחד הנושאים הכי קריטיים, בעייתיים ואמוציונליים במהלך הגירושין הוא ללא ספק נושא המזונות. זוגות עם ילדים שחושבים על פרידה, חייבים להיעזר בעורך דין לענייני מזונות על מנת שידאג לאינטרסים שלהם, ובמיוחד אם הם מתגוררים בתל אביב ואזור המרכז. למה? טוב ששאלתם.

כיום, תל אביב נחשבת לאחת הערים המובילות במגמת השינוי של התא המשפחתי בחברה הישראלית. העיר הליברלית הגדולה במדינה, היא אחד המקומות המרכזיים שבהם רואים יותר ויותר משפחות מהזן החדש, למשל: משפחות חד מיניות, משפחות עם ילדים שהם תוצר של הורות פונדקאית, זוגות שנמצאים בזוגיות פתוחה, אימהות יחידניות שבוחרות להביא ילדים ללא נישואין, זוגות שמעדיפים להיות ידועים בציבור על פני חתונה ועוד. מערכות זוגיות מודרניות רק הולכות ותופסות יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות.

גירושין נוסח תל אביב

זוגיות בנוסח המחודש יצרה נושאים חדשים לסדר היום, ומדי פעם צצים חוקים חדשים שמתווספים לחוקים הקיימים שמגנים על המשפחות מהסוג הקלאסי. אחד הנושאים המהותיים שהחוק דן בו בשנים האחרונות הוא דיני מזונות והוא מתייחס גם לזוגיות אחרת. כולנו יודעים שפרידות יכולות להיות מכוערות מאוד, ומונעות ממניעי נקמה ואגו. לכן תעשו בחוכמה אם תפנו לעורך דין לענייני מזונות ולדיני משפחה, כדי להגיע להסכם הנכון ביותר עבורכם ועבור ילדיכם.

עורך דין לענייני מזונות בתל אביב

מהו תפקידו של עורך דין לענייני מזונות?

דיני מזונות מתחלקים לשניים: מזונות אישה ומזונות ילדים. העיקר הוא לדאוג בראש ובראשונה לעתידם של הילדים, לשמור על זכויותיהם, ולא להחסיר מהם דבר מצורכיהם, עד שייחשבו בוגרים (גיל 18). לרוב מזונות ילדים כוללים: ביגוד, הנעלה, מזון, חינוך, צרכים בריאותיים, דיור, חוגים, בילויים, טיולים ומתנות – כל מה שלא יפגע באיכות וסגנון החיים שאליו הם רגילים.

חשוב לבחון כל מקרה לגופו: לעתים הכנסת האם גדולה מהכנסת האב. לכן כיום טוענים שיש לבדוק את גובה ההכנסה של שני הצדדים ורק אז להחליט כמה כל צד צריך לשלם, כדי ליצור שוויון במתן מזונות. ארגוני נשים אינם מסכימים עם טענה זו, מאחר ולרוב הגבר מרוויח משמעותית יותר מהאישה, ולכן חלוקת מזונות שוויונית עלולה לפגוע בנשים רבות. כמו כן האם היא זו שמטפלת בילד (לפחות עד גיל 6, אלא אם כן קיימות נסיבות חריגות).

עו”ד לימור אביטן פועלת מתוך מטרה להעניק לכם ולילדיכם את הסיכוי לעתיד טוב יותר, ולשמור על זכויותיכם במהלך הגירושין וגם לאחר מכן. כמי עוסקת כבר שנים רבות בדיני מזונות ובנושאי גירושין, היא תעזור לכם למצוא את הדרך האידיאלית לעזור לכם לסיים קשר זוגי מכל סוג שהוא.

 לפרטים נוספים צרו קשר עם משרדה של עו”ד לימור אביטן

050-830-3067