משרד עורכי דין בבאר שבע לדיני משפחה

אם אתם מחפשים משרד עורכי דין בבאר שבע המתמחה בתחום דיני המשפחה, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדה של עורכת הדין לימור אביטן. משרדנו מתמחה בין היתר בליווי וייצוג בהליכי גירושין, גישור בין זוגות, עריכת הסכמי ממון וחיים משותפים, עריכת הסכמים הקשורים למעמדם של ידועים בציבור, גט וכתובה.

מלווים אתכם לכל אורך הדרך

אנו משרד עורך דין בבאר שבע שחרט על דגלו ללוות את לקוחותיו באופן אישי, קרוב ותומך לאור הבנה של הרגשות העזים, הטלטלות והתקופה הסוערת שמעוררים משברים וסכסוכים בתא המשפחתי. יתר על כן, בראש מעיינינו עומד תמיד הפן האנושי, כלומר השאיפה לשמור ככל האפשר על המעורבים בסכסוך ולהביא אותם לפתרונות מוסכמים וצודקים. זאת בצורה הנוחה וההגיונית ביותר שאפשר, במטרה להקטין למינימום את הנזקים שעלולים להיגרם לתא המשפחתי ולחבריו, הן ברמה האישית והן ברמה הכלכלית. על כן, אנו זמינים תמיד לענות על שאלות ולהסביר את המהלכים והצעדים האפשריים, מקשיבים היטב לרצונותיו וצרכיו של הלקוח ופועלים מולו בשקיפות מלאה. בד בבד, תמיד נמליץ בתחילה לפתור את המחלוקות באמצעות גישור, בו מתמחה עורכת הדין לימור אביטן, על מנת להגיע להסכמות מחוץ לכותלי בית המשפט ומבלי לבצע צעדים שיובילו להשלכות קשות.

למידע נוסף על פעילותו של משרדנו, לצפייה בהופעות בתקשורת של עורכת הדין לימור אביטן, ולקביעת פגישה עימה התקשרו לטלפון 050-830-3067