כיצד בוחרים עורך דין לענייני משפחה

  • Category

כיצד בוחרים עורך דין לענייני משפחה

עורך דין בענייני משפחה עשוי להידרש בשורה ארוכה של מצבים כגון בהליכי גירושין, בחתימה על הסכמי ממון, בעיגון זכויותיהם של ידועים בציבור, וכדומה. מדובר במצבים רגישים העשויים לערב מחלוקות ואי הסכמות, וישנו צורך להגיע לפתרונם תוך מזעור הנזקים. כיצד בוחרים עורך דין לענייני משפחה המסוגל להביא לפתרון נאות השומר על זכויותיכם? על כך בשורות הבאות.

על גישור ורגישות

בישראל ישנם לא מעט עורכי דין לענייני משפחה הפועלים לפי גישות שונות. לכן, כאשר אתם פונים לראשונה אל עורך הדין, משוחחים איתו בטלפון ונפגשים עימו, שימו לב לאסטרטגיה שהוא מתווה עבורכם. כל בעל מקצוע יודע כי הגעה לערכאות משפטיות, בוודאי בהליכי גירושין, היא הדרך היקרה, הארוכה והמתישה ביותר עבור המעורבים. אמנם, לעיתים מדובר בדרך היחידה שנותרת פתוחה ולא ניתן להימנע מהגשת תביעות והגנות, אך כל עוד קיימת האפשרות עדיף לפנות להליכי גישור. כך ניתן להגיע להסכמים המקובלים על שני צדדים ודואגים לצרכיהם באופן מאוזן ומתחשב, דבר החוסך בממון נכבד ומונע גרימת נזקים מיותרים למעורבים ובפרט לילדים.

מומחיות ספציפית

כאשר פונים אל עורך הדין חשוב מאוד לוודא כי דיני משפחה הם תחום מומחיותו הספציפית. שימו לב שכיום עורכי דין נוטים להתפרש על פני תחומי עיסוק רבים, ויש למשל מי שיציע את עזרתו המקצועית עבור תיקי נזיקין, פלילים, מקרקעין ומשפחה בבת אחת. מטבע הדברים, ככל שמומחיותו של עורך הדין מתמקדת בדיני משפחה כך תוכלו ליהנות מרמה גבוהה יותר של מקצועיות, פתרונות יצירתיים, היכרות עם הצעדים הפתוחים בפניכם והערכאות הרלוונטיות, ומצפי נכון של פני העתיד.

לפנייה אל עורכת הדין לענייני משפחה לימור אביטן,
לקביעת פגישת ייעוץ ולמענה על שאלות, התקשרו עכשיו לטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

התקשר עכשיו