עורכי דין למשפחה

  • Category

עורכי דין למשפחה

מה לשאול עורך דין למשפחה

כאשר מחפשים עורך דין למשפחה מעוניינים כמובן לקבל את השירות הטוב ביותר. לכן, בעת השיחה הטלפונית והפגישה הראשונה עם עורך הדין יש כמה שאלות שחשוב לשאול אותו.

ותק וניסיון – יש לשאול את עורך הדין האם כבר יצא לו לטפל בתיקים דומים לשלכם וכיצד הוא התמודד עימם. כך לדוגמא, האם יצא לו לייצג לקוחות בבתי משפט לענייני משפחה ובבתי דין רבניים, האם ליווה זוגות בהליכי גישור לקראת הסכם גירושין, וכן הלאה. בנוסף, בדקו כיצד התמודד על מכשולים ואתגרים בתיקים ספציפיים.

מי מלווה אתכם – לא מעט אנשים שמחפשים עורכי דין למשפחה פונים אל משרדים גדולים הנהנים ממוניטין רב עקב פרסום חזק במדיות. אמנם, במשרדים הגדולים פועלים עורכי דין מצוינים וותיקים אך הבעיה היא שלא תמיד הם אלו שממש מלווים את הלקוח. כלומר, לעיתים הליווי השוטף יינתן על ידי עורך דין זוטר במשרד או אפילו על ידי מתמחה, ואילו הטלפונים יועברו תחילה למזכירה אחת שתעביר אתכם הלאה למזכירה הבאה. על כן, שאלו את עורך הדין האם הוא זה שילווה אתכם וודאו שהטיפול יינתן על ידי בעל מקצוע מיומן, מנוסה וזמין.

מה מבטיחים לכם – כדאי לזכור דיני משפחה הם תחום משפטי מורכב ושלעיתים ההליכים יכולים להתפרש על פני תקופה ארוכה. על כן, אם תשאלו על התוצאות עורך דין רציני לעולם לא יבטיח לכם הבטחות קונקרטיות בפגישה הראשונה, ואם הבטיחו לכם הרים וגבעות אזי רצוי שתידלק אצלכם נורה אדומה.

לקביעת שיחת ייעוץ ופגישה ראשונה עם עורכת הדין לימור אביטן, התקשרו כעת לטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

התקשר עכשיו