עורכת דין לענייני גירושין

  • Category

עורכת דין לענייני גירושין

זקוקים לשירותיה של עורכת דין מנוסה המתמחה בדיני משפחה? לימור אביטן היא עורכת דין לענייני גירושין המתמחה בכלל הנושאים הקשורים לדיני משפחה, ואמונה גם על גישור בין בני זוג.

סיוע משפטי בשורה ארוכה של תחומים

משרדה של עו"ד לימור אביטן מספק ליווי וייצוג משפטי ללקוחות בכל רחבי הארץ, בדגש על אזור הדרום והמרכז. השירות ניתן באופן צמוד על ידי עורכת הדין אביטן המקפידה להיות זמינה וקשובה לצרכי לקוחותיה, ופועלת למענם בכל הערכאות הרלוונטיות. בין היתר, במשרד ניתן ליווי, ייעוץ, סיוע וייצוג עבור גט וכתובה בבית דין רבני, הסכמי ממון, הסכמי גירושין בהליכי גישור, חלוקת רכוש, הסדרי ראיה לרבות של הסבים עם נכדיהם, מזונות אישה וילדים, גישור משפחתי ושלום בית, עזבונות וירושות, מעמדם של ידועים בציבור, וכן אלימות במשפחה, אבהות ואפוטרופסות.

חשוב לפנות בהקדם

אם כבר קיבלתם החלטה על פירוק הקשר הזוגי חשוב שתדעו כי הזמן עשוי לשחק גורם מכריע. זאת מאחר שהצד השני עשוי לפנות אל עורך דין לענייני גירושין שימליץ לו לפנות לבית דין רבני או לבית משפט לענייני משפחה, ולהחלטה זו עשויות בהחלט להיות השלכות הנוגעות למזונות אישה, ילדים ונדבכים מרכזיים אחרים. יתר על כן, פנייה אל עורכת הדין אביטן שהינה מגשרת מוסמכת, עשויה בהחלט לסייע בפתרון המחלוקות באופן רגוע מבלי לנקוט בצעדים שיכאיבו מאוד ברמה הרגשית ומהפן הכלכלי.

 

לפנייה אל עורכת הדין אביטן התקשרו כעת לטלפונים:

משרד בתל אביב: 076-5384279

משרד בבאר שבע: 08-6655655

התקשר עכשיו