עורך דין גירושין מומלץ

  • Category

עורך דין גירושין מומלץ

איך מוצאים עורך דין גירושין מומלץ?

כמו בתחומים רבים אחרים, אם שמעתם על עורך דין גירושין מומלץ כדאי להמשיך ולברר אודותיו שכן יש להניח שהמלצות אינן נזרקות סתם כך באוויר. יחד עם זאת, ראוי להתייחס גם להמלצות באופן מושכל ולבחון אותן ברצינות הראויה.

הצורך בעורך דין

אין ספק כי הליכי גירושין מהווים תקופה סוערת בחיים ובוודאי בתחילתם הם מעוררים חששות רבים ודאגות, כך שאתם חשים דחיפות למצוא עורך דין. מכאן קצרה הדרך לפניה אל עורך דין מבלי לבדוק האם הוא באמת מתאים לכם, לא כל שכן אם קיבלתם עליו המלצות. למרות תחושת הדחיפות כדאי להמתין עוד רגע ולבדוק מספר עניינים:

  • מהיכן מגיעות ההמלצות – יש הבדל מהותי בין המלצה שקיבלתם מחבר קרוב, לבין שמועה שהגיעה אליכם או קריאת כתבות חיוביות באינטרנט ובעיתונות. כך למשל, ישנם לא מעט אתרים של עורכי דין בהם מופיעות המלצות של לקוחות לשעבר, וייתכן שבאמת מדובר בבעל מקצוע מצוין. ואולם, זכרו כי מה שמפרסמים באתר האינטרנט יהיה תמיד חיובי וקשה להאמין שיוצגו בפלטפורמה הזו חוות דעת ניטרליות או שליליות.
  • האם זה בכלל רלוונטי – יתכן ששמעתם על עורך דין גירושין מומלץ ואפילו מעולה שמשרדיו שוכנים באזור הצפון, ושעזר מאוד לחברה להשיג את מטרותיה. ואולם, למי שמתגורר בדרום או במרכז יהיה קשה להגיע לפגישות במשרדו של עורך הדין, וגם לבעל המקצוע לא יהיה פשוט להגיע לדיונים בערכאות השונות – מה שעלול להשתקף בעלויות או בבעיות טכניות.

 

רוצים לשוחח עם עורכת דין מומלצת וידועה הפועלת באזור המרכז והדרום?
התקשרו עכשיו אל עו"ד לענייני משפחה לימור אביטן בטלפונים 08-6655655 או 052-5564433.

 

התקשר עכשיו